Nieuwsbrief EyeStore september ’21
Nieuwsbrief EyeStore september21
In onze EyeStore nieuwsbrief van September aandacht voor:
1) Migratie server park
2) Vernieuwde Rapportage module
3) Geldigheidsduur wachtwoorden
4) Hoya visuREAL Master
5) Ocuco OmniChannel Divisie
6) Ocuco CO2 Neutraal
Wil u vrijblijvend uw huidige software vergelijken?
Vul ons contactformulier in op www.eyefactory.nl/contact/
of bel onze Account Manager
Arno Kip
+31 (0)6 5133 0790
arno.kip@ocuco.com
Waarom EyeStore software?
Waarom EyeStore software in uw winkel?
- De meest moderne Optiek Software in de Cloud
- De beste AVG / GPDR en Cyber beveiliging
- Altijd en overal 24/7 beschikbaar
- Meest efficiënte samenwerking met uw leveranciers
- Uitermate betrouwbaar, geen verlies van uw gegevens
- Nooit meer vergeten te updaten, alles gebeurt automatisch
Onze EyeStore software testen?
Bel onze Account Manager voor een demonstratie,
óf vul het contactformulier door op het EyeStore logo te klikken hieronder.
Onze Account Manager:
Arno Kip
+31 (0)6 5133 0790
arno.kip@ocuco.com
Nieuwsbrief EyeStore Juli 2021
Nieuwsbrief EyeStore Juli ‘21
Beste EyeStore gebruiker,
Afgelopen week hebben wij een nieuwe update aan EyeStore uitgevoerd.
Met enige trots willen wij u onderstaande nieuwe functionaliteiten binnen EyeStore melden welke in deze versie zijn verwerkt:
1) OCS Lenzen
2) Via Excel monturen uploaden in EyeStore.
3) Extra verbeteringen EyeStore
Via onderstaande link kunt u de nieuwsbrief openen.
Team EyeStore
Optiek Software: Cloud of Eigen Server
Is software in de cloud nu echt duurder dan op een eigen server?
Regelmatig horen wij van opticiens dat er veel prijsverschil is tussen de verschillende aanbieders van Optiek Software.
Dit komt vaak omdat bij sommige vergelijkingen niet alle kosten meegenomen worden, die wel gemaakt worden.
Denk bijvoorbeeld maar eens aan een goede licentie, beveiliging, extra stroomverbruik en onderhoudskosten.
Nieuwe Update en Lay-out EyeStore
Nieuwe Update en Lay-out EyeStore.
EyeStore heeft afgelopen maand een update ondergaan waarbij de lay-out veranderd is.
Pictogrammen en buttons zijn gemoderniseerd, en kleuren thema’s zijn toegevoegd.
Hierdoor kunnen winkels hun eigen identiteit aan de uitstraling geven.
Met deze nieuwe lay-out van EyeStore komen wij aan de vraag van onze klanten tegemoet.
Natuurlijk zijn er tijdens de update ook wijzigingen in de software aangebracht, waardoor weer nieuwe functionaliteiten aan het toch al complete pakket zijn toegevoegd.
EyeStore blijft vernieuwen en de samenwerking zoeken met leveranciers om onze huidigen en toekomstige klanten van de best mogelijke software te voorzien.
Wilt u meer informatie ontvangen, of een demonstratie van onze software?
Onze Account Manager maakt graag een afspraak met u, of vult u via de links ons contactformulier in.
Account Manager EyeStore:
Arno Kip
Tel: +31 (0)6 5133 0790
Mail: arno.kip@ocuco.com
Facebook: http://www.facebook.com/eyefactorybv/
Contactformulier: https://www.eyefactory.nl/contact/
EyeStore koppeling met Visions R-800
Met gepaste trots kunnen wij als eerste software leverancier binnen Nederland meedelen, dat de nieuwe Visions R-800 van Essilor Instruments aan EyeStore gekoppeld kan worden.
Voor het EyeStore softwarepakket van OCUCO is een koppeling ontwikkeld om uw refractie gegevens digitaal uit te wisselen.
Gebruikers kunnen wanneer zij de EyeConnect module afnemen na installatie hier direct gebruik van maken.
Dit alles geheel in lijn met onze missie om software te ontwikkelen welke de gebruiker ontzorgt!
Wilt u als huidige of wellicht toekomstige gebruiker hier meer over weten?
Of heeft u wellicht nog geen EyeConnect module?
Neem contact op met uw Account Manager en deze zet alles graag in gang voor u.
Uw Account Manager voor EyeStore:
Arno Kip
06-5133 0790
Voor een impressie:
Cloud vs Eigen Server – Kosten voor gebruik Software
Cloud versus Eigen Server – Kosten voor gebruik Software
Werken in de Cloud is toch veel duurder? Is dat wel zo?
Deze vraag leeft al jaren onder Opticiens, en als je alleen naar de kosten voor het gebruik van de software kijkt dan zou je dat ook denken. Echter wanneer je alles in overweging neemt wat er bij een goed functionerend systeem komt kijken is dit verschil bijna op te heffen. EyeFactory zocht het uit, leest u maar eens verder!
Wanneer men een Server in eigen beheer heeft, zijn er inderdaad minder maandelijkse kosten voor het gebruik van de software. Echter zoals elke opticien weet bestaat de prijs van een bril ook niet alleen uit de kostprijs van het montuur en de glazen.
Bij een bril neemt u hierin ook het gebruik van uw slijpapparatuur mee, of desgewenst de kosten om glazen vormgeslepen te ontvangen. De tijd die uw medewerker besteed aan het monteren, controleren en afleveren van dit stukje vakwerk zit ook in de prijs verdisconteerd. En dan hebben we het nog niet eens over uw winkel, reclame uitingen, een tasje of die brillenspray die u uit service erbij geeft!
Zo ook bij een Server in eigen beheer. De stroomkosten die deze machine verbruikt wordt vaak niet meegeteld. Eveneens de aanschaf van de server zelf, welke vaak over 5 jaar afgeschreven word, en een Server licentie welke aangeschaft moet worden.
In 2018 is er onderzoek naar gedaan naar de voordelen/nadelen en kosten van beide manieren van werken voor een winkel.
Men nam hier in ogenschouw de gemiddelde kosten van aanschaf, afschrijving, stroomverbruik en aanvullende licenties voor onderhoud en gebruik van een helpdesk bij een server in eigen beheer. Deze werden weggestreept tegen werken in de Cloud met een programma, en hieruit bleek dat werken in de Cloud veelal zelfs goedkoper is!
Cloud Software van EyeFactory ontzorgt!
Het grootste voordeel van werken in de Cloud is namelijk dat alles uit handen word genomen voor de ondernemer. Denk bijvoorbeeld aan:
- Updates
- Laatste innovaties
- Stroomverbruik server
- Investeringen in Server Hardware
- AVG protocollen
Nog niet overtuigd?
Neem vrijblijvend contact met ons op voor een demo, of laat ons een analyse maken voor uw winkel.
Thuislevering Contactlenzen via EyeStore
Update 7 april
De optie voor thuislevering kan nu ook worden gebruikt voor de contactlensbestellingen bij COOPER VISION /ALCON/ MENICON en ERCON
Be Social: Share and Like
Thuislevering Contactlenzen via EyeStore
Gezien het stijgende aantal thuisleveringen is er met spoed door onze ontwikkelaars in samenwerking met CooperVision gewerkt aan een extra koppeling in EyeStore. Vanaf heden is er bij de directe bestelling van lenzen bij CooperVision de mogelijkheid om de lenzen rechtstreeks te laten bezorgen bij de consument.
Hoe maak ik gebruik van deze optie?
Na de selectie van de directe leveranciersbestelling in de lensorder verschijnt er nu een optie waarmee kan worden aangegeven dat de lenzen bezorgd dienen te worden op het adres van de klant.
Wanneer deze optie wordt aangevinkt dan wordt het adres van de klant meegestuurd in de bestelling bij de leverancier.
Onze ontwikkelaars hebben deze koppeling afgelopen weekend in een update verwerkt, en zoals u gewend bent in de “cloud” is deze dan ook meteen beschikbaar.
EyeShop gedurende Corona Crisis (Covid19)
EyeShop gedurende de Corona Crisis
De impact van het Corona Virus (COVIS19) gaat ook niet aan de optiek branche voorbij.
Daarom introduceren wij bij EyeStore de EyeShop. Een webshop welke wij tijdens deze periode gratis te beschikking stellen aan onze klanten.
Lees snel wat u hiervoor moet doen.
EyeStore, het beste optiek software programma in de markt!
Over EyeFactory
EyeFactory is leverancier van EyeStore, het beste Optiek Software pakket voor zelfstandige opticiens en actief in meerdere Europese landen.
EyeFactory is onderdeel van OCUCO Ltd.
Lees meer
Zoeken
Contact
Ocuco Netherlands (EyeStore)
Solvayweg 8a
6049 CP Herten
The Nederlands
Support | (+31) 318 43 70 80 ( Optie 2 / Optie 1 ) |
Administratie | (+31) 318 43 70 80 ( Optie 2 / Optie 2 ) |
Sales | (+31) 318 43 70 80 ( Optie 2 / Optie 3 ) |
info@eyefactory.nl |