Nieuwe rapportagemodule

EyeFactory heeft in samenwerking met Jill Marketing een unieke nieuwe rapportagemodule ontwikkeld. Een geheel geautomatiseerde kwartaal rapportage.

Na afloop van elk kwartaal krijgen alle EyeStore gebruikers deze rapportages automatisch zichtbaar binnen de omzetrapportages. Wat kunt u zoal verwachten in deze rapportages?

  • De staat van uw winkel t.o.v. de groep op basis van kengetallen zoals gemiddelde brilprijs enkelvoudig, multifocaal etc.
  • Zeer veel omzetcijfers, bezoekcijfers en klantenverdelingen.
  • Gebiedsrapportages met geplotte gebiedsanalyses (waar komen uw klanten vandaan).
  • Overzichten waar uw potentiele klanten wonen.
  • Doet u mee met de Jill profiel kenmerken dan krijgt u gedetailleerde rapportages op basis van de unieke Jill klantprofielen.
  • • Look-a-like analyses op basis waarvan u bij Jill Marketing nieuwe look-a-likes kunt gaan aanschrijven.

Met deze module heeft EyeFactory een unieke stap gezet in het verbinden van Optiek data aan externe consumentendata (zoals inkomenskenmerken, sociale klassen etc.), CBS data, BAG register (kadaster) en landelijke optiek benchmark data. Geen andere leverancier binnen de optiek is in staat om zoveel data inzichtelijk te maken en deze om te zetten naar bruikbare sturende informatie.

Wat eerst alleen beschikbaar was voor multinationals maken wij bereikbaar voor de zelfstandige retail ondernemers.

 

Meer weten? Bezoek ons op de Centrop Sales, standnummer A23.